Szállítás díjak, szállítási határidõk
A termékek ára az internetes oldalon megtalálható.A rendelések fizethetőek készpénzben az áru átvételekor, ill. előreutalással a rendelés leadását követően.Amennyiben előreutalással kívánja rendelését fizetni kérjük a közleménybe tüntesse fel a rendelésének a számát.
Amennyiben bankkártyás fizetés esetén egy tételt mégsem sikerül beszereznünk, a termék vételárát a lehető leghamarabb – legfeljebb 14 napon belül – automatikusan visszahelyezzük kártyájára.
Személyes átvétel esetén:
A csomagér Önnek kell eljönni, tehát ezért nem számítunk fel díjat.
Szállítási határidő:
A termékek nagykereskedelmi partnerünk raktárából 1-3 munkanapon belül elszállítjuk a rendelt terméket, melyet aznap feladunk így Ön a rendeléstõl számítva 2-10 munkanapon belül már átvehet.
Amennyiben a termék a partner nagykereskedésben nem kapható, vagy átmeneti készlethiány lépett fel és még rendelhetõ, akkor 10-14 munkanap a szállítási határidő, melyrõl emailen tájékoztatjuk. Amennyiben Önnek a szállítási határidõ nem felel meg. akkor jelezze kérem emailen a rendelés lemondását.
A szállítási határidõ kitolódásáról mindeképpen tájékoztatjuk a vásárlását követõen!
* ingyenes szállítás:
Számlázáskor a termék árát a szállítási költséggel csökkentett áron tüntetjük fel, a szállítási ár külön tételként szerepel a számlán, ugyanakkor a végösszeg azonos a rendelt termék árával.
Fizetési és Szállítási módok:
1. Előre utalás/Akciós házhoz szállítás/Személyes átvétel
Ezzel a funkcióval meg spórolhatja a kiszállító cég pénzkezelési költségét, így önnek olcsóbb nekünk egyszerűbb.
A vásárolt termék(ek)ről kiállított számlát rövid időn belül e-mailen elküldjük önnek, és az összeg bankszámlánkra történő megérkezése után házhoz szállítással kézbesítjük a termék(ek)et, vagy pedig átvehető(k) személyesen a boltunkban HIRCON Kft. Ügyfélszolgálat (1039 Budapest Mátyás Király út 25). információ: 0670 623 52 63
2. Utánvét/Házhoz szállítás
A megrendelt termék(ek)et a velünk szerződött futárcég kézbesíti, az átvett termék(ek) árát a futárnak készpénzben kell kifizetni számla ellenében.
3. Készpénz/Személyes átvétel
A termék(ek) boltunkban készpénzfizetés ellenében átvehető(k).
Szállítási módok, díjak:
Utánvét 15 000 Ft felett (Ön a kézbesítõ futárnak) fizeti ki a vételárat és a szállítás költségét |
ingyenes |
9000 - 14999 Ft | 890 Ft |
0 - 8990 Ft |
1290 Ft |
GLS Pont szállítási mód |
1 290 Ft |
Személyes átvétel (HIRCON Kft. - 1039 Budapest Mátyás Király út 25. , a fizetési mód: készpénz) Nyitvatartás: munkanapokon Hétfő-Péntek: 9.00-17.00 Szombat, Vasárnap: Zárva |
Súly felár:
20 kg feletti csomag esetén minden megkezdett 20 kg -os csomag felára további 890 Ft/csomag.
A szállítási díjak az ÁFA-t tartalmazzák.
GLS Pont szállítás:
A rendelésnek a csomagja meghaladja a lenti méreteket és súlyokat,de elérte az ingyenes szállítási kategóriát az összeg viszont több csomagba küldhető csak el,ebben az esetben egy csomag szállítási díja ingyenes a többi csomag díja a vevőt terheli.
GLS Pont küldemények mérete és súlya
A küldemények 3 kategóriába kerülnek besorolásra súly, illetve méret szerint. Amennyiben egy küldemény a kategóriára vonatkozó súly vagy mérethatárt átlépi, azt a magasabb kategóriába kell sorolni.
A kategóriák súly és mérethatárai:
- kategória: 0 - 3 kg-ig, illetve 20 cm x 30 cm x 10 cm méretig;
- kategória: 3 - 10 kg-ig, illetve 30 cm x 30 cm x 20 cm méretig;
- kategória: 10 - 20 kg-ig, illetve 50 cm x 50 cm x 50 cm méretig;
A kiszállítás
A kiszállítás az érvényes megrendelés megérkezését követő 3-5 munkanapon belül , 8 és 20 óra, között történik.
Az árurendeléseket a beérkezésüket követő munkanapon - de legkésőbb 5 munkanapon belül - átadjuk a futárszolgálatnak, amennyiben azonnali raktárkészlettel rendelkezünk. Ennek hiányában a várható szállítás időpontjáról e-mailben ill. telefonon értesítjük.
Az első kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén a második kiszállítási kísérlet az alapszolgáltatás része
Utánvétes fizetés választása esetén a csomag ellenértékét a futárnak kell átadni kézbesítéskor. Amennyiben a csomag láthatóan sérült vagy nyitott, akkor a csomag átvételét tagadják meg és haladéktalanul értesítsék ügyfélszolgálatunkat a történtekről.
A kiszállítás akként történik, hogy a kozmetikumáruház a megrendelt terméket futárszolgálattal vagy postai úton juttatja el a megrendelő részére.
Az áruházunkban a termékek és árak a készlet erejéig érvényesek.Amennyiben egy megrendelésnél már nincs készleten a termék a vevőt minden esetben értesítjük. A rendeléseket érkezési sorrendben tudjuk teljesíteni, ezért, előfordulhat, hogy valamilyen termék kifogy még akkor is ha az áruházban szerepel.
Átvétel GLS Pontban
Magyarországon több mint 550 GLS CsomagPont üzemel.
A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók.
A GLS CsomagPontok többségében 10.00 és 20.00 óra között vannak nyitva, de sok közülük már korábban is az ügyfelek rendelkezésére ál.
A csomag az értesítést követő 5 munkanapon keresztül érhető el az üzletek nyitva tartási ideje alatt,
A csomag érvényes személyi okmánnyal vehető át. A csomagátvételhez a csomagszámot (rendelési számot) is szükséges megadni.
További információkért használja a GLS CsomagPont keresőt, ahol megtalálja a nyitva tartási időt és a pontos címet is.
megrendelőlap megjegyzés rovatában ezt megteheti.
A megrendelő a megrendelt termék árát és a kiszállítási díjat kiszállításkor, készpénzben, egy összegben,
a kiszállítást végző személy részére köteles megfizetni abban az esetben ha a megrendelés leadásakor
az utánvétes szállítást választotta.A kiszállítást végző személy a kifizetett összegről számlát ad a
megrendelő részére.
A kozmetikumáruház a postai úton eljuttatott termék sérüléseiért, hiányosságaiért, hibáiért felelősséget nem vállal.
Az üzemeltető jelen szabályzatot bármikor megváltoztathatja. Jelen szabályzat megváltoztatása esetén a
szabályzat megváltozásáról az internetes oldalon a honlap látogatói értesülhetnek.
Biowebshop24.hu csapata